Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Άγιος Χαράλαμπος Αϊδινίου: Η διαφορά ανάμεσα στη γνώση και την κατανόηση


Στις πνευματικές Μου υποδείξεις έγιναν συχνά ανθρώπινες προσθήκες που όταν αποδείχθηκαν εσφαλμένες έκαναν πολλούς να αμφιβάλλουν για την αλήθεια. Από την άλλη μεριά προστέθηκαν συχνά ανθρώπινα κατασκευάσματα στα θεϊκά Μου λόγια Αγάπης και τώρα οι άνθρωποι επιμένουν και προσκολλούνται στα ανθρώπινα λόγια. Έτσι έννοιες που ίσχυαν για τους ανθρώπους εκείνης της εποχής, συμπεριλήφθηκαν στο θείο Λόγο Μου, όπως π.χ. ότι οι γυναίκες δεν επιτρέπεται να διδάσκουν. Ποτέ δεν έδωσα τέτοια εντολή, απλά είχα λάβει υπ’ όψη μου τις συνθήκες εκείνης της εποχής. Δεν υπάρχει λοιπόν καμία δικαιολογία να ισχύει σαν θεϊκός Λόγος, πράγμα που φαίνεται και από τα λόγια Μου ότι “θα χύσω το Πνεύμα Μου πάνω από κάθε σάρκα και οι δούλοι Μου και οι υπηρέτριές Μου θα προφητέψουν”. Ό,τι λοιπόν έκρινα απαραίτητο πως έπρεπε να διορθωθεί, το ανασκεύασα με νέες Αποκαλύψεις και προφητείες, οι οποίες όμως και αυτές με τη σειρά τους μολύνθηκαν και πρέπει να καθαρισθούν. Σας έχω δώσει όμως την υπόσχεση ότι “θα σας οδηγήσω στην Αλήθεια”! Γι’ αυτό μπορείτε να είσαστε βέβαιοι ………Η  ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΕΔΩ